Avatar billede deix Nybegynder
15. april 2007 - 00:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IIS På home edition

Hej, jeg vil gerne have IIS på home edition og jeg ved det kan lade sig gøre!

jeg har læst på "http://adamv.com/dev/articles/iis-on-xp-home" og en masse masse andre sider!

Så er det når man kommer til "EXPAND IIS.DL_ IIS2.DLL" og den svarer igen med

'EXPAND' blev ikke genkendt som en intern eller ekstern kommando,
et program eller en batchfil.

Hvad kan jeg gøre for at jeg kan ekspandere filen?
Avatar billede mrbonus Novice
15. april 2007 - 08:59 #1
Det ser ummidelbart ud som om at "expand" ligger i Microsoft powertoys, har du husket at lave trin 4 i det link du sendte

***************************
Microsoft provides a PowerToy that lets you easily get to any folder in a command window. After installing the PowerToy, right-click on any folder to open it in the shell.

See: Microsoft PowerToys for Windows XP, and install "Open Command Window Here".
***************************
Avatar billede deix Nybegynder
15. april 2007 - 15:52 #2
Ja, jeg bruger "Open command window here"
Avatar billede morhan Novice
15. april 2007 - 15:57 #3
Hvis din path variabel er forkert, så skal du skrive hele stien til expand

c:\windows\system32\expand
Avatar billede deix Nybegynder
15. april 2007 - 15:58 #4
Tak morhan ;) læg et svar - kunne du måske også fortælle hvordan jeg ændrer path variabel?
Avatar billede deix Nybegynder
15. april 2007 - 16:03 #5
Eller nej, vent lige lidt.. Så inde i Kontrolpanel > Tilføj / fjern programmer > Tilføj/fjern windows komponenter, der kan jeg ikke markere "Application server" ?
Avatar billede deix Nybegynder
15. april 2007 - 23:07 #6
Nu siger den jeg mangler winfoctrs.dll!
Avatar billede deix Nybegynder
17. april 2007 - 15:00 #7
Lukker, har installeret windows server 2003.