Avatar billede hammerfalls Nybegynder
07. april 2007 - 10:54 Der er 13 kommentarer

Hvordan jeg aktiverer windows

Min computer vil hele tiden ha mig til at aktivere wondows.

Den skriver selv at jeg kan gøre det sådan.
"du klikke på Start, pege på Alle programmer, pege på Tilbehør, pege på Systemværktøjer og derefter klikke på Aktiver Windows."

men i systenværktøjer er der ikke en mappe der hedder aktiver windows..

ved i hvor jeg så kan finde den?
Avatar billede leif Seniormester
07. april 2007 - 11:04 #1
Hvad er det som siger du skal aktivere Windows ? Normalt kan du trykke på den hvis det er en som popper op nede ved uret !

Er det en ny installation ?
Avatar billede hammerfalls Nybegynder
07. april 2007 - 12:19 #2
Det er når jeg skal installere opdateringer til windows..

Det er ikke en ny installation
Avatar billede huset Praktikant
07. april 2007 - 12:24 #3
De er nok Windows Genuine Advantage Notification (KB905474)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2007 - 13:03 #4
Start - kør - msoobe /a

Så starter aktivering :)
Avatar billede hammerfalls Nybegynder
07. april 2007 - 14:27 #5
er du sikker på det er skrevet rigtigt?

Jeg kan ikke køre den
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
07. april 2007 - 14:35 #6
Gå ind på denne side og kør Genuine:
http://www.microsoft.com/genuine/rd.aspx?downloads/Validate.aspx?displaylang=da&sGuid=28b0704d-2f58-4cf2-9b53-d54d99548176

Genuine er et bevis for, at din windows licens er ægte - og den skal være genuine/ægte for at du kan hente opdateringer etc.
Avatar billede hammerfalls Nybegynder
07. april 2007 - 14:46 #7
men det er netop den jeg ikke kan køre

jeg har en computer hvor windows var installeret da jeg købte den, og jeg har en produktkode.
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
07. april 2007 - 15:28 #8
Er der ikke en lille nøgle eller noget ved siden af klokken i processlinjen??
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2007 - 20:21 #9
Hammerfalls> det jeg skrev før med msoobe /a var 100% forkert ;)

Start -> kør skriv oobe/msoobe /a så starter aktiveringsprogrammet.
Avatar billede hammerfalls Nybegynder
08. april 2007 - 11:11 #10
sorensen_123>  Jo der er en lille stjerne ved siden af uret, men den fører bare til den samme guide som jeg ikke kan bruge
Avatar billede hammerfalls Nybegynder
08. april 2007 - 11:11 #11
john_stigers>  den vil  ikke åbene oobe/msoobe /a , ved ikke om der stadig er noget galt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2007 - 20:31 #12
Hvad får du af fejlmeddelelse?
Avatar billede hammerfalls Nybegynder
08. april 2007 - 23:50 #13
Der sker bare ikke noget når jeg prøver og skrive det