Avatar billede tckaae Nybegynder
06. april 2007 - 22:24 Der er 6 kommentarer

Tyk-brun-sæbe-hastighed

Jeg har haft installeret Explorer 2007, men fandt at pc'en blev ekstrem langsom herefter. Så fik jeg hjælp til at vende tilbage til den tidligere Explorer. Det hjalp lidt på hastigheden.
Men nu starter den igen utroligt langsomt op, og kommer med mange fejlemeldinger.
Når jeg vil gå nettet, eller åbne et program, tager det fra 20-6o sekunder.
Jeg har en ny Panda Platin Virus med løbende opdateringer.

Er der nogle, der har en god id`?
v h
tckaae
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. april 2007 - 08:16 #1
Avatar billede tckaae Nybegynder
07. april 2007 - 10:06 #2
Tak for svaret. Men jeg har brug for at få nogle mere simple vejledninger. Og skal jeg ind i diverse hjælpeprogrammer, så går jeg som oftest vild i de teknisk-engelske udtryk.

Men jeg har forstået, at det er en fejl, der er opstået i forbindelse med en Windowsopdatering. Løsningen foreligger desværre ikke på dansk endnu.

Men jeg får fejlmelding på "Generiic Host Proces for Win 32 services" og "Svchost.exe -proframfejl"

tckaae
Avatar billede langbein Nybegynder
09. april 2007 - 01:00 #3
Da ville jeg ha kjørt en system restore for XP, for å få den tilbake til tidligere konfigurasjonsstatus. Tror at "system restore" heter "systemgendannelse" på dansk. Sitter på en Linux boks akkurat nå, men skal se om jeg finner en beskrivelse vedrørende system restore ..
Avatar billede langbein Nybegynder
09. april 2007 - 01:03 #4
Det står vel egentlig det man behøver å vite her:
http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/rstrui.htm
Avatar billede langbein Nybegynder
09. april 2007 - 01:06 #5
Poenget er bare å finne fram til menyen for systemgendannelse og så sette hele Windows installasjonen inklusive Explorer tilbake til et tidspunkt før installasjon av den nye Explorer.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. maj 2007 - 20:51 #6
smider et svar..?