Avatar billede kokdrengen Nybegynder
06. april 2007 - 17:10 Der er 29 kommentarer

Hjælp Mig Med Min Lyd På Computeren

    200 point fra kokdrengen

Hej Jeg Har Et Problem Med Min Lyd På Computeren. Nu Er Jeg Ikke Den Største Nørd Til Computere, Men Jeg Kan Ikke Få Lyd På Der Står Der Ikke Er Nogle Aktive MixEnheder. Kan Nogle Hjælpe Mig. Men Husk Nu Jeg Ikke Er Xpert. Jeg Kan Intet Lyd Høre Der Er Lydkort I.
Avatar billede the-freaker Nybegynder
06. april 2007 - 20:25 #1
Hej KokDrengen, jeg vil meget gerne høre hvad dit Lydkort hedder? kan du finde ud af det for mig.
Jeg tror det er fordi du mangler at installere Drivere, en slags program der gør det muligt for dit lydkort at samarbejde med din computer.
  -The-Freaker Tidligere kendt som skriger
Avatar billede screem_brille Novice
06. april 2007 - 20:33 #2
hent enten SIW http://www.gtopala.com/ eller everest http://hcma.dk/uploads1/everesthome220.zip de kan højst sansynligt fortælle dig noget mere om hvilket lydkort du har, og sikkert også vise dig hvor driveren kan hentes, kan de ikke, må du åbne computeren og se om det er et indstikskort lydkort du har eller det er på bundkortet, og så se hvad dit bundkort/lydkort hedder, så du efterfølgende kan hente den korrekte driver på producentens hjemmeside.
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 17:52 #3
Ok Men Nu Har Jeg Hentet Everest Men Hvad Skal Jeg Så Gører? Som Sagt Jeg Er Ikke Xpert:D
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 17:59 #4
så har jeg fundet ud af hvordan man gør Så Håber Jeg Det Virker Rigtig Mange Tak-!
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 18:25 #5
meld lige tilbage hvis det virker eller ej ? ;)
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 18:32 #6
Ok
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 19:12 #7
Jeg Mangler Noget Der Hedder En PlugandplayDevices Hvor kan jeg så finde den?
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 19:24 #8
det lyder godt nok underligt, det har jeg ikke oplevet før, men kan du ikek se hvem der har produceret bundkortet ? (og så hente driveren dertil), hvis du ikek akn finde de informationer kan du lave en logfil, og sende den til screem_brille@hotmail.com så skal jeg finde det for dig.
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 19:35 #9
jeg sender dig et billede 2 sek
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 19:40 #10
Om Hvad Der Sker Når Jeg Gør Det
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 19:41 #11
Har Du Fået Det
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 19:55 #12
kigger lige, var lige inde hos naboen og få en påske bryg :D
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 20:00 #13
nej har ikke modtaget det endnu, du sendte det til screem_brille@hotmail.com ikke ?
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 20:08 #14
Hehe Stærkt :D
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 20:14 #15
Det er Sq Lige Meget Det Med Lyden Men Jeg Vil Sq Gerne Give Dig de 200 points Hyg Dig Og Drik Mange PåskeØl:D
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 20:16 #16
hehe skal vi nu ikke lige få dit problem løst først ? ;)
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 20:19 #17
ok Tak :D
men kommer om lidt
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 20:40 #18
Så Er Jeg Her HVad Tror Du Problemet Er?
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 20:51 #19
altså jeg skal lige bruge den log fil du kan lave med everest før jeg kan fortælle hvilket bundkort du har ;)
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 21:04 #20
Hvordan laver man den logfil
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 21:14 #21
ok jeg har den her
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 21:15 #22
der står det her er mit lydkort -- SiS 7012 Audio Device
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 21:17 #23
i menu linien vælger du rapport og lav rapport, gem den som HTML helst ;)
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 21:35 #24
Der Står Mit Lydkort Er SiS 7012 Audio Device
Avatar billede kokdrengen Nybegynder
08. april 2007 - 21:48 #25
Ved Du Hvad Det Er Sq Lige Meget ! Jeg Finder På Noget :D Hilsen Miig Men Du er Ellers Ret Skrab Til Computere
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 21:55 #26
ok, men vil nu ellers gerne hjælpe, men finder du selv ud af noget andet, så husk at luk spørgsmålet ;) http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede milter Ekspert
09. april 2007 - 01:30 #27
lofl ! !
Avatar billede screem_brille Novice
09. april 2007 - 02:26 #28
lofl ??
Avatar billede milter Ekspert
09. april 2007 - 12:23 #29
Lying on the floor Laughing.

Jeg tror ikke, du hører mere fra kokdrengen :)