Avatar billede Slettet bruger
04. april 2007 - 00:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Redirect IIS til en anden port

Hejsa,

Jeg har brug for at få f.eks www.foo.dk redirected til www.foo.dk:8080 men UDEN at www.foo.dk ændrer sig i selve adresselinien, og jeg har ingen clue om hvordan jeg gør det.
Mit problem er at jeg kører Tomcat på port 8080 og IIS på port 80. Og da IIS har et problem med Java så må jeg finde en anden løsning :)

Bjarne
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2007 - 00:10 #1
Og en alm. redirect kan ikke gøre det da mange firewall blokere for alt andet end port 80 :(
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2007 - 11:45 #2
.
Avatar billede a1a1 Novice
18. april 2007 - 12:40 #3
få firewallen foran din server til at gøre det (jeg har selv gjort det)