Avatar billede mobilknud Nybegynder
01. april 2007 - 08:42 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Sprogskifte i Windows Vista

Hvordan kan man skifte fra dansk til norsk i Windows Vista. Det skal ikke kun være i internationale og sproglige indstilling i kontrolpanelet. Det skal være sådan, at alt på computeren bliver på norsk. Menuer m.m. Er det noget med sprogpakker, og hvordan foregår det?
Avatar billede screem_brille Novice
01. april 2007 - 08:55 #1
det afhænger af hvilken version du har om muligheden for ændring er sprog er understøttet. hvilken version har du ?

Og sprogpakken/pakkerne hentes fra MS.
Avatar billede mobilknud Nybegynder
01. april 2007 - 09:12 #2
Ved du hvor hos MS man kan hente dem. Der er nogle sprogpakker med betgnelsen net.framework. Kan det være sådan en.
Avatar billede mobilknud Nybegynder
01. april 2007 - 09:13 #3
Jeg glemte at tilføje, at versionen er home premium.
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2007 - 09:21 #4
Avatar billede screem_brille Novice
01. april 2007 - 09:41 #5
home premium kan ikke, det kræver ultimate, og en anden version som jeg ikke lige kan huske.

.net framework har intet med sproget på GUI delen at gøre.
Avatar billede mobilknud Nybegynder
01. april 2007 - 09:49 #6
Ja, det var jo ærgerligt, men tak alligevel for hjælpen, også til helgec
Avatar billede mobilknud Nybegynder
01. april 2007 - 10:27 #7
Et enkelt lille spørgsmål. Hvad gør man så i Norge.
Avatar billede screem_brille Novice
01. april 2007 - 10:45 #8
der køber man sjovt nok en Norsk version ;) og i Sverige, en svensk version ;)
Avatar billede mobilknud Nybegynder
01. april 2007 - 10:52 #9
Men man kan altså ikke lægge en norsk sprogpakke ind i en dansk Home Premium. Det undrer mig egentlig, men når du nu siger det. :o(
Avatar billede screem_brille Novice
01. april 2007 - 11:00 #10
hvad mener du ? man kan IKKE lægge en norsk sprogpakke på en danske home premium, men hvem har har også talt om det ? Hvorfor skulle en Nordmand købe en dansk version, for at lave den om til Norsk ?
Avatar billede mobilknud Nybegynder
01. april 2007 - 12:52 #11
Fordi jeg har en bekendt der har købt en computer her i Danmark og vil tage den med til sit  barnebarn i Norge.
Avatar billede strych9 Praktikant
01. april 2007 - 14:17 #12
Køb en opgradering til ultimate..