Avatar billede 4specht Nybegynder
31. marts 2007 - 08:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Funktionen "Kombiner og afkod"

Jeg skal finde en funktion i Outlook, som kan omdanne flere mails til en fortløbende tekstfil. I Outlook Express findes en funktion, der hedder "kombiner og afkod". Findes den samme eller en tilsvarende funktion i Outlook
Avatar billede screem_brille Novice
31. marts 2007 - 08:54 #1
nej, for i OE, benyttes den funktion udelukkende til newsindlæg, og Outlook har ikke newsgruppe support.
Avatar billede 4specht Nybegynder
31. marts 2007 - 09:10 #2
Dvs. at det kun vedrøre newsgrupper? Kan man ikke finde noget tilsvarende? Er alternativet virkeligt at man skal lave en copy and paste til en tekstfil?
/Thorkild
Avatar billede screem_brille Novice
31. marts 2007 - 09:15 #3
ja funktionen er kun til newsgruppe indlæg, og benyttes når mange små binære indlæg skal samles til et (de opslittes ved afsendelse, da langt de fleste grupper har en grænse for størrelsen af indlæg størrelses mæssigt.)
Avatar billede 4specht Nybegynder
31. marts 2007 - 09:20 #4
tak for svaret du får pointene... selv om det ikke lige var det svar jeg ønskede:-)
Det havde været rart, hvis det havde kunne lade sig gøre. jeg må over i OE og modtage disse mails