Avatar billede mobilknud Nybegynder
28. marts 2007 - 16:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

WK4-fil kan ikke slettes

Jeg har en fil xxx.wk4 på min harddisk, som jeg gerne vil have slettet. Filen kan ikke slettes. Jeg har Excel 2000 og kan godt se regnearkene i filen, men det ser ikke ud som om noget af det er beskyttet. Kan det overhovedet lade sig gøre?
Hilsen
Knud
Avatar billede b_hansen Novice
29. marts 2007 - 07:11 #1
har du prøvet at slette filen fra Stifinderen?
Avatar billede mobilknud Nybegynder
29. marts 2007 - 08:37 #2
Ja, så kommer den ud med følgende fejlmeddelelse: Det er ikke muligt at slette filen. Filen bruges af en anden person eller et andet program. Luk alle programmer der muligvis bruger filen.
Avatar billede b_hansen Novice
29. marts 2007 - 14:07 #3
det lyder mystisk.....

Men prøv at starte Windows i fejlsikret tilstand. Måske kan det så lade sig gøre.
Avatar billede mobilknud Nybegynder
29. marts 2007 - 17:25 #4
Det var simpelthen løsningen på et irriterende problem jeg har haft længe. Tak skal du ha' b hansen
Avatar billede b_hansen Novice
30. marts 2007 - 12:11 #5
og så ta'r du selv pointene??????
Avatar billede mobilknud Nybegynder
30. marts 2007 - 12:50 #6
Hva' mener du. Hvad skal jeg gøre for at du får pointene?
Avatar billede b_hansen Novice
30. marts 2007 - 20:34 #7
Nå, jeg kan se, at du er en ny bruger.

Den normale fremgangsmåde er, at man be'r den bruger, der er kommet med det rigtige/bedste svar, om at lægge et svar. Når brugeren har gjort dette, accepterer man svaret og tildeler point.
Avatar billede mobilknud Nybegynder
30. marts 2007 - 23:55 #8
Sorry. Hvad gør jeg så lige nu?
Avatar billede b_hansen Novice
31. marts 2007 - 09:51 #9
Vi gør ikke noget ved det denne gang. Blot husk det til næste gang *S*
Avatar billede mobilknud Nybegynder
31. marts 2007 - 10:08 #10
Tak skal du ha'. Er der vejledning hvor man kan se noget om hvordan alt det her foregår. Så jeg ikke klokker i det igen
Avatar billede mobilknud Nybegynder
31. marts 2007 - 18:22 #11
Du behøver ikke at svare mig. Jeg har fundet expFaQ. Den svarer på alle mine spørgsmål. Endnu engang tak for hjælpen.
Avatar billede b_hansen Novice
01. april 2007 - 19:21 #12
det var så lidt *S* Og det glæder mig at du selv fandt i svar i mit fravær.