Avatar billede nicho Nybegynder
25. marts 2007 - 22:58 Der er 2 kommentarer

Skærm - Fullscreen?

Hey Exp! :)
Jeg har et problem med generalt at køre spil i fullscreen, fx. hvis jeg kører 800x600 bliver skærmbilledet bare mindre, og der er sort udenom. Hvis jeg ændre min skærmopløsning i Windows bliver skærmbilledet også bare mindre, og der er sort uden om. Det ligesom om skærmen kun vil køre i den højeste opløsning :s. Min computer er en Dell Bærbar der kører en forholdsvis høj opvisning...
Avatar billede timmeren Nybegynder
26. marts 2007 - 10:46 #1
det fordi en tft skærm er bygget op af små firkanter ( billed talt ) , og derfor når du siger den kun skal kører 800x600, så vil den justere billedet efter det.

men når det sagt, burde det også kunne finde ud af og strække billedet, hvorfor den ikke lige gør det, kan jeg ikke svare på har set det før.
Avatar billede nicho Nybegynder
26. marts 2007 - 14:08 #2
Timmeren du svarer ikke på mit spørgsmål, og de små firkanter hedder pixels ...