Avatar billede buttersi Nybegynder
25. marts 2007 - 20:37 Der er 6 kommentarer

Ris og ros til hjemmeside

Hej folkens,

Kunne godt tænke mig at få lidt ris/ros til denne side: http://www.arto-designs.dk/kritik/

ps: Det er kun forsiden der virker.
ps: Ikke alle billeder passer til teksten, det er bare test det hele :)
Avatar billede lund_dk Praktikant
25. marts 2007 - 22:28 #1
Dine HTML koder er helt gale.. du har jeg ved ikke hvor mange <head><body> osv sections .. er også gældende på http://www.arto-designs.dk - det er i hvert fald noget du bør få rettet..

ellers ser det fint ud.. kan måske bedre forholde mig når der er kommet lidt funktioner på..
Avatar billede lund_dk Praktikant
25. marts 2007 - 22:30 #2
og så bør du naturligvis registrere domænet Kritik-portalen.dk inden nogen snupper det for næsen af dig
Avatar billede buttersi Nybegynder
25. marts 2007 - 23:11 #3
Hmm,

kan det være fordi jeg burger "require '';" til at hive de forskelige dele af siden frem, og så når man kigger på kilden viser den ikke require php og dermed kommer det frem som en helt ny side med ny <html> osv.
Avatar billede wtfog Nybegynder
26. marts 2007 - 09:33 #4
Jeg vil mene der er nogen forvirring i dit design. Det er en stor blanding af web 2.0 stilen og så en mere normal traditionel design form. Her mener jeg menuen i toppen som stikker sig ud især.

Hvis du vil bruge tekst på den måde som du har ind over de forskellige kategori billeder, skal den helt klart tilpasses til baggrunden på billedet så det bliver let læseligt. Den sorte boks under teksten, væk med den – i hvert fald hvis det stod til mig.

Yderligere vil jeg anbefale at du toner siden lidt ned og implementerer lidt whitespace. Designet er noget sammentrykket og jeg vil mene at overskueligheden vil drage nytte af lidt tom plads mellem de større elementer.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
03. april 2007 - 17:28 #5
Jeg kan godt lide stilen, men mener ikke den er gennemført.. endnu. Som wtfog også skriver, så er det ikke den bedste idé at blande web 2.0 stilen (som toppen ( pastelfarver, gradients, strokes, skygger osv.)) med et mere almindeligt webdesign, hvor du bruger flade elementer og farver.
Det vil være lettere at give en bedre vurdering, hvis du laver et design af en underside, vi kan se.
Avatar billede vaisgaard Nybegynder
08. april 2007 - 12:30 #6
Synes din idé er rigtig god, men pas på med hvid tekst på billeder med hvidt. Hvis du smider lidt stroke på teksten, og måske lidt skygge - vil det se rigtig fedt ud.

Pas på med at bruge for meget FED tekst på din side. Det bør man kun bruge til at fremhæve noget specielt, ikke til 50% af teksten.