Avatar billede 4specht Nybegynder
25. marts 2007 - 17:06 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Flash på hjemmeside

Lad mig starte med at sige, at jeg er absolut novice på området. Bær derfor over med mig, hvis spørgsmålet er for banalt.
jeg skal ha lavet en en diaspræsentation med flydende overgang, hvor hvert dias består af to billedet, der flyder over hinanden. Se http://tommerup.inet-designer.dk/ . Skal det laves, som nu i Flash, eller er der en mere simpel/billigere/nemmere måde at gøre det på.
Avatar billede brinck10 Nybegynder
25. marts 2007 - 17:16 #1
Ville gøre det i flash, som gjort. Men det kunne også være i .GIF
Avatar billede 4specht Nybegynder
25. marts 2007 - 17:18 #2
Jeg er fortrolig med billedbehandling. Er det nemt at lave i flash? Er det nødvendigt at bruge Flash 8.0 eller kan tidligere udgaver bruges?
Avatar billede brinck10 Nybegynder
25. marts 2007 - 17:22 #3
tidligere udgave kan sagtens bruges. Der finde også mange hjemmesider som sælger deres slideshows. imagevuex.com er et af dem. Der er også mange freeware.
Avatar billede 4specht Nybegynder
25. marts 2007 - 17:40 #4
imagevuex.com ser rigtigt godt ud, og noget billigere end Flash. Det er bestemt en mulighed. Har du erfaring med det program? Kender du evt. Freeware programmer der kan noget tilsvarende?
Avatar billede mobius6 Juniormester
25. marts 2007 - 18:09 #5
evt.kig evt på flashkit.com (søg på slideshow eller transition eller lign.)
der ligger utallige open source filer lige til at hente ned og lære af :-)
Avatar billede 4specht Nybegynder
25. marts 2007 - 18:15 #6
Tak for hjælpen. Det har været til stor hjælp :-)
Avatar billede 4specht Nybegynder
25. marts 2007 - 18:17 #7
Kan jeg dele pointene? Smid lige et svar Brinck10
Avatar billede mobius6 Juniormester
25. marts 2007 - 18:37 #8
ja man kan sagtens dele point, når brick10 har lagt et svar vil du nederst på siden til venstre kunne se en box med begge vores navne, hvis du markerer begge navne (så de bliver grå) og klikker på accepter så deles pointene ligeligt, hvis du vil dele point anderledes ud kan du gå i avanceret mode og tildele de point som du vil, sågar tilføje nye. Der er mig bekendt ingen øvre grænse for hvor mange der kan dele point :-)
Avatar billede brinck10 Nybegynder
26. marts 2007 - 19:47 #9
Hej igen 4specht. Ja, har erfaringer med imagevuex. Syntes det er utroligt brugervenligt og rigtigt godt. ellers kan du bare spørge mig. Hygge!