Avatar billede schach Nybegynder
23. marts 2007 - 07:47 Der er 9 kommentarer

Har du rejselyst - Boers i Africa soeger IT Noerd

Vi er ved at etablere en landbrugsvare boers der skal facilitere handel i Afrika. Vi har indtil videre faaet udviklet vores software i Syd Afrika, men vil undersoege muligheden for at ansaette en programoer direkte.

Vores system er ret simpelt. Det hele bygger paa et CRM database system fra Sage ACCPACH hvorpaa vi har bygget et asp modul. Vi skal bruge en der kan videreudvikle dette system.

Har du lyst til at goere en forskel og kaempe mod fattigdom!!?

og

Var det noget med en tur til Malawi, Afrika!!!?

Er det noget for dig... eller skal du bruge yderligere oplysninger for at finde ud af om det er noget for dig... saa skriv.

Vi ville varet meget fleksible mht til vilkaar og i princippet behoever personen ikke at vaere fysisk tilstede her hele tiden.

Se vores website: www.aceafrica.org

Kristian Schach Moller
Agricultural Commodity Exchange for Africa
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
23. marts 2007 - 10:27 #1
Hvad er lönnen (lokal takst eller efter dansk overenskomst?).
Avatar billede huset Praktikant
23. marts 2007 - 10:37 #2
Kan I bruge andet end programmøre?
Avatar billede schach Nybegynder
23. marts 2007 - 10:56 #3
Jeg er ikke helt sikker paa hvad vi kan tilbyde i loen (afhaenger af funding vi er ved at faa), men i omkring USD 2500 pr maaned der gerne skulle vare skattefri. Udover det betaler vi rejse, forsikring osv. Omkostnings niveauet er lavt, saa man kommer langt med USD 2500.

Udviklings opgaverne vil ikke vaere fuld tid, saa vi kan tillade at indtaegten suppleres med freelance opgaver. Kan ikke love, men har indtryk af det det rimeligt at at faa her. Efter personen har vaeret her noget tid ser jeg ingen problemer i at han/hun rejser tilbage til Danmerk, udvikler derfra og administrer sin tid selv.

Nej, vi har ikke brug for andet end programmoere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. marts 2007 - 20:12 #4
Der er et problem med dette websteds sikkerhedscertifikat.

Dette websteds sikkerhedscertifikat blev udstedt til et andet websteds adresse.
http://www.aceafrica.org/

Problemer med sikkerhedscertifikat kan skyldes et forsøg på at narre dig eller opsnappe data, du sender til serveren.
  Det anbefales, at du lukker denne webside og ikke fortsætter til webstedet.
  Klik her for at lukke denne webside.
  Fortsæt til dette websted (anbefales ikke).
    Flere oplysninger

Hvis du nåede til denne side ved at klikke på et link, skal du kontrollere adressen på webstedet på adresselinjen for at sikre, at det er den forventede adresse.
Når du går til et websted med en adresse som f.eks. https://eksempel.com, skal du prøve at føje "www" til adressen som her https://www.eksempel.com.
Hvis du vælger at ignorere denne fejl og fortsætte, skal du ikke opgive nogen personlige oplysninger på webstedet.

Hvis du vil have flere oplysninger om "Certifikatfejl", skal du se i Internet Explorer Hjælp.
Avatar billede inglenook Praktikant
24. marts 2007 - 00:05 #5
John, det er dog udstedt af Thawte som er en af de mere agressive indenfor certificater..
Avatar billede inglenook Praktikant
24. marts 2007 - 00:35 #6
Mads. Jeg har laest et sted at du bor i Tyskland. Vi (Canadisk firma) kunne bruge nogen der kunne introducere os til (Enterprise) firmaer i Tyskland. Er det noget du kunne hjaelpe med ? (ville vaere godt hvis du kunne laegge en email addresse.....) Eller skriv til eksperten og saa det der snabel a memoryspin.com
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
24. marts 2007 - 09:27 #7
Inglbook---> du kan skrive til mig på madsns@gmail.com så skaljeg nok hjælpe dig.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
24. marts 2007 - 09:28 #8
Hvilket firma arbejder du for inglebook ?
Avatar billede schach Nybegynder
26. marts 2007 - 08:11 #9
Vi ved godt der er et certifikat problem. Vi er ved at flytte host til Europa, saa det bliver fixet i den forbindelse.