Avatar billede miran Nybegynder
22. marts 2007 - 17:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge anbefalinger

Hej
Jeg skal til at starte uddannelse til teknisk designer. Jeg ved ikke hvad for nogen programmer jeg skal bruge, eller hvad min computer skal have for at klare alt det 3D og gode grafik. Jeg har nemlig bare en bærbar sat til en klassisk skærm. hvad foreslår du af programmer, helst trail så jeg slipper lidt billigt. JEg ville sætte stor pris på hvis I svarer, jeg starter på mandag, ved ikke rigtig meget.Bare nogen programmer som I mener er til nytte når man læser teknisk designer.
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. marts 2007 - 19:25 #1
Kik på Adobe pakken med Photoshop, indesign, illustrator med mere
Kik på Makromedia flash der også er købt af adobe.
Der er masser af tutorials på nettet til bl.a. photoshop.
Avatar billede mobius6 Juniormester
24. marts 2007 - 16:51 #2
det må være CAD du skal igang med
(ikke adobe eller macromedia produkter som er til grafisk design)

teknisk designer = cad-software og plottere, konstruktionopgaver og produktionsplanlægning, mv.

http://www.autodesk.com/
Avatar billede miran Nybegynder
24. marts 2007 - 21:05 #3
tak for det, skal straks gå igang, du har ret angående arbejdsopgaverne mobius6