Avatar billede jarret Nybegynder
20. marts 2007 - 16:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Test af hvemkommer.dk

Jeg har tidligere spurgt til min hvemkommer.dk side og fået brugbar feedback på design og ligende. Men jeg kunne rigtigt godt tænke mig hvis nogen ville "teste" siden for at tjekke om systemet virker (teknisk) og om det er logisk. Så..

Gider i prøve at oprette en "hvemkommer-side" og teste om det giver mening. Det skulle ikke tage mere en 1 minuts-penge....

på forhånd tak

www.hvemkommer.dk
Avatar billede kack Nybegynder
21. marts 2007 - 21:50 #1
har lige prøvet siden. Og jeg synes den virker rigtig godt. Kunne godt finde på at bruge siden fremover.
Jeg kunne dog godt tænke mig en funktion så man hurtigt kan rykke en person fra "Kommer" til "Kommer ikke" - istedet for man først skal slette personen, og så skrive navnet på personen igen.

Rigtig god side ;)
Avatar billede jarret Nybegynder
24. marts 2007 - 12:12 #2
undskyld at jeg har været lang tid om at vende tilbage :-)
tak for god respons - jeg laver den "rykke" funktion på et tids punkt - det er en god ide. ;-)