Avatar billede tberte1 Nybegynder
19. marts 2007 - 15:50 Der er 1 kommentar

politik til beskyttelse af personlige oplysninger

Hej

I Internet Explorer kan man sætte sikkerhedsniveauet således at den blokerer cookies fra sites som ikke har en "en kort beskrivelse af politik til beskyttelse af personlige oplysninger"

Spørgsmålet er så: Hvad skal en sådan beskrivelse indeholde; hvordan skal den være formatteret, og hvor skal den placeres på serveren??
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. marts 2007 - 16:53 #1
Du er velkommen til at tqage udgangspunkt i denne

http://www.bufferzone.dk/privacy.htm