Avatar billede gas Nybegynder
29. maj 2001 - 14:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adresseetiketter, justering af tekst (MS WORD 2000)

Jeg har brug for at danne en masse adresseetiketter med tekst af forskellig længde (det er faktisk ikke adresser, men tekst og noget overskrift/undertekst)
De færdige etiketter har teksten justeret i midten i højden. Jeg vil gerne have den til top. Hvordan gør jeg det, uden at skule pille ved hver enkelt etiketter
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2001 - 15:05 #1
Du kan redigere etikettens grundsindstillingerne under Funktioner, Konvolutter og etikketter, vælg punktet Indstillinger og gå ind i Detaljer, her kan du oprette en ny etiket og tilpasse den efter dit eget ønske.
Hvorefter du fletter dine data med den nye etiket.
Hilsen AMH
Avatar billede gas Nybegynder
29. maj 2001 - 15:23 #2
Hej AMH

Nej, du kan ikke justere på højden

mvh
Gas
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2001 - 09:44 #3
Har du prøvet at sætte etikettens topmargen til 0,5 cm, det virker fint hos mig.
hilsen AMH