Avatar billede scopionius Nybegynder
18. marts 2007 - 20:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

indsætte tekst men hvordan?

Jeg har et ganske almindelig tomt A4 dokument. Jeg skriver f.eks 10 linier tekst. Herefter indsætter jeg et billed og nedenunder billedet fortsætter teksten.

Jeg vil meget gerne have billedet placeret i venstre side og samtidig vil jeg gerne have noget af teksten som står nedenunder billedet placeret op til højre ved side af billedet så jeg ikke får en sådan et hvidt område hvorpå der ingen tekst er. Har kikket lidt på værktøjslinien BILLEDER og tekstombrydning men har ikke kunne finde løsningen på mit ønske.

Måske her i forummet?
Avatar billede perhol Seniormester
18. marts 2007 - 21:00 #1
Vælg 'Firkantet' som tekstombrydning. Du kan trække billedet hvorhen du vil. Hvis du indsætter tekst og/eller linjeskift oven over billedet vil det rykke ned. Ryk det bare på plads igen.
Avatar billede scopionius Nybegynder
18. marts 2007 - 22:46 #2
tak tippet virkede fint.