Avatar billede akg Nybegynder
17. marts 2007 - 22:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af site af Apple/Safari bruger

Jeg ville høre om der er nogle som er så heldige at være Apple brugere (gid jeg selv var!), jeg kunne nemlig godt tænke mig at vide om min side blir vist okay i Apple's browser Safari?

http://design.akgp.dk
-Anders
Avatar billede egonspock Seniormester
17. marts 2007 - 23:10 #1
Det ser fint ud herfra med Safari 2.0.4(416.3), som er den nyeste af slagsen. Men man skal nok lige vænne sig til at scrolle til højre i stedet for nedad ;-)
Avatar billede egonspock Seniormester
17. marts 2007 - 23:11 #2
Jeg har i øvrigt været på alle de sider, jeg kunne finde og åbnet alle links osv. Og lagt en besked.
Avatar billede akg Nybegynder
17. marts 2007 - 23:18 #3
Det lyder godt! hehe ja på siden foregår det horisontalt, det skal jo ikke være ens det hele :P, er testet med IE, Firefox og Opera.. I Opera, virker "tilbage knappen" helt til højre dog ikke og har ingen ide om hvorfor!
Avatar billede akg Nybegynder
17. marts 2007 - 23:19 #4
Fik også din mail forresten..
Avatar billede egonspock Seniormester
17. marts 2007 - 23:36 #5
Hmm, tilbageknappen virker også fint i Safari, men jeg kan heller ikke helt gennemskue hvorfor, Opera ikke kan håndtere den. Men tak for point :-)
Avatar billede oersted Novice
19. marts 2007 - 21:44 #6
Hej Anders
Jeg kan godt lide dit web site, og det ser også fint ud her i Safari.

Kan du evt finde en måde at lade din hovedmenu og undermenu (tallene) følge med når man navigerer ?
Avatar billede akg Nybegynder
20. marts 2007 - 08:29 #7
Det er faktisk en rigtig god ide Oersted! det vil jeg kigge på når jeg får tid :)

Tak for det