Avatar billede clha Nybegynder
17. marts 2007 - 13:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Normal tekststørrelse i Firefox

Jeg bruger Windows XP og Firefox browser.

Jeg vil gerne ændre tekststørrelsen, når jeg åbner browseren. Jeg er blevet træt af heletiden selv at forstørre teksten med Ctr++.
Kan man gøre noget for at ændre tekststørrelsen, når jeg åbner browseren (de kalder det normal størrelse)
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2007 - 13:49 #1
Funktioner-->indstillinger-->indhold-->avanceret

Fjer flurben i -->Tillad sider at vælge deres egne skrifttyper o.s.v.
Avatar billede clha Nybegynder
17. marts 2007 - 14:40 #2
Tak skal du ha' - du har vundet en fodtur til Roskilde! ibtage, Svar!
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2007 - 15:48 #3
Tak skal du have, men det er en lidt for lang spadseretur for en ældre herre, jeg bor ved foden af Himmelbjerget
Avatar billede clha Nybegynder
17. marts 2007 - 16:41 #4
Jeg forsøgte så det med at ændre farve på de links, man har besøgt, eller ikke besøgt. Det virker sommetider og sommetider ikke. På Google kan jeg ikke få det til at virke. Altså fx ændre farven på de links, jeg har brugt, til rød. Kan du også komme med et bud på det?
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2007 - 16:58 #5
Det er ikke noget jeg har prøvet - men vil da forsøge - men der er vi nok lige kloge
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2007 - 17:03 #6
Jo det virker her ---- du skal også der bare fjerne fluebenet --->-->Tillad sider at vælge deres egne farver o.s.v.
Avatar billede clha Nybegynder
18. marts 2007 - 09:03 #7
Tak igen. Det viser sig, at den ene af mine computere har en gammel version af Firefox. Men nu så jeg muligheden på denne.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2007 - 09:47 #8
Tak for point - god week-end