Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2007 - 21:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Redirect fra Apache til IIS og tilbage igen

Jeg skal redirecte fra Apache til IIS og tilbage igen, men UDEN at brugerne ser noget til det i deres browser. Min Apache kører på port 80 og IIS på port 90
Som det kører nu så sker der det at når jeg skriver www.foo.dk i min browser så redirecter Apache til www.foo.dk:90 og det kommer til at stå i browseren hvilket det ikke skal, da det vil blive stoppet i mange firewall's
Så det jeg skal bruge er at man som brugere ikke registere at det kører på port 90 og ikke port 80

Bjarne
Avatar billede snowball Novice
16. marts 2007 - 22:00 #1
Om det lykkedes dig at skjule det for brugeren eller ej, ændrer jo ikke på at kommunikationen stadig foregår via port 90 og man dermed kan risikere at en firewall blokerer!
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2007 - 22:04 #2
Jo, det kan jeg - for hvis det kan lade sig gøre, så foregår det jo på min server og brugeren bliver kun vist det endelig resultat som Apache viser, på den måde håber jeg at man kan undgå det
Det kan man med Tomcat, der virker det som en drøm! Derfor håber jeg at det er muligt med IIS også!
Avatar billede snowball Novice
16. marts 2007 - 22:22 #3
Oh, nu er jeg med ;) Ved dog ikke lige hvordan man kan lave det.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2007 - 22:29 #4
Det ved jeg nemlig hellere ikke, jeg har brugt *meget* lang tid på det efterhånden. Jeg *skal* have det løst
Jeg tror nok at jeg skal bruge mod_rewrite, men er stadig ikke sikker :(
Avatar billede ksoren Nybegynder
16. marts 2007 - 22:42 #5
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2007 - 00:22 #6
ksoren: jeg fik det næsten til at virke, problemmet er at det ikke virker med Postback fra .net :(
Nogen forslag ??
Avatar billede snowball Novice
04. april 2007 - 11:34 #7
maximus: Beslut dig venligst for hvor du vil fortsætte dit spørgsmål eftersom du har oprettet et nyt i http://www.eksperten.dk/spm/771525 - ét af dem skal lukkes, tak :)
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2007 - 11:45 #8
.