Avatar billede calo2 Nybegynder
16. marts 2007 - 15:36 Der er 1 løsning

Gennemsigtigt layout med varierende baggrund

Hej.

Jeg er så småt i gang med at "designe" en hjemmeside. Jeg ønsker at  have en "rude" effekt på min side hvor jeg kan se baggrunden(Skal variere af sig selv via script) igennem. Er ikke sikker på hvordan jeg skal få lavet denne effekt?

Mit spørgsmål lyder om det kan laves på denne måde:(Har pt. ingen mulighed for at uploade og afprøve det)

Kan det laves ved at ha´ baggrunds billederne liggende som baggrund i side og så benytte billeder gemt som *.png med den gennemsigtige effekt liggende i de ønskede celler? Håber i forstår hvad jeg mener;-)
Avatar billede calo2 Nybegynder
23. marts 2007 - 09:11 #1
Lukker. Der er vist ingen foreslag til at løse dette?