Avatar billede charley78 Novice
16. marts 2007 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan nogen anbefale en gratis engelsksproget udbyder

kan nogen anbefale en gratis engelsksproget udbyder. Helst skal stedet også levere levere domænenavn, hosting og hotel samlet. Det skal ikke ligge mange oplysninger, og supporten skal helst være let at få adgang til.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede charley78 Novice
16. marts 2007 - 14:59 #1
Der skal ikke ligge mange oplysninger. Jeg mener, det bliver ikke en voldsomt tung side, men selvfølgelig... jo flere mb jo bedre ;o)
Avatar billede lajlev Nybegynder
17. marts 2007 - 21:25 #2
bruger kun http://www.servage.net/?coupon=cust28478

275 GB for 49kr. om månned.
Ubegrænset domæner
Ubegrænset emails
Avatar billede charley78 Novice
29. oktober 2010 - 12:47 #3
- det lød godt, og nu længe efter..
lajlev: skal du ikke have points :O)
Avatar billede charley78 Novice
04. november 2010 - 21:32 #4
med henvisning til flg. http://www.eksperten.dk/spm/923100#reply_7679960, der bare er en af mange sure kommentarer til mine udestående points, runder jeg hermed af med at tage pointsene tilbage. Har ventet en uges tid siden jeg tilbød pointsene..!