Avatar billede tollose Nybegynder
15. marts 2007 - 22:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lys plet på lcd skærm

Jeg har konstateret en lys plet på min skærm til min bærbare Toshoba computer. pletten er ca. 7x2mm og se bedst på sort baggrund. Den er købt hos el giganten, der også har kigget på fejlen dog uden at konstaterer nogen fejl, men siger bare at det ikke er noget de kan gøre noget ved, selvom jeg har tegnet en total forsikring.......Det syntes jeg jo er lidt underligt eftersom der er "noget" på skærmen. Mener I ikke at man burde kunne få en sådan fejl repereret eller hvad? Og er der nogen der kender til ligende problem med en sådan lys plet(ikke pixel fejl)?
Avatar billede pezz Novice
16. marts 2007 - 07:02 #1
Tja det kan da lyde som om den har fået noget tryk på det punkt. Normal garanti siger jo mht pixelfejl at der skal være ca. over 4-10 pixelfejl før den kan ombyttes. Men når fejlen her er så stort et område, så vil jeg da mene du sagtens kan få den byttet, hvis det vel at mærke er noget der er tydeligt.
Avatar billede peet-49 Novice
16. marts 2007 - 07:28 #2
7x2mm er enorm stort, der er mange pixelfejl, jeg ville gå til forhandler og på rep/byttet den.
Avatar billede tollose Nybegynder
25. marts 2007 - 19:02 #3
hmm.
Avatar billede tollose Nybegynder
25. marts 2007 - 19:03 #4
lukker