Avatar billede clha Nybegynder
14. marts 2007 - 19:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TDC sitecenter hjemmeside passwordændring

Jeg har på www.sitecenter.dk oprettet 2 skabelonbaserede hjemmesider, nemlig

www.sitecenter.dk/vestmus

www.sitecenter.dk/tap-koret

Jeg vil gerne skifte password på tap-kor siden. Når jeg følger TDC's kommando til at gøre dette, viser TDC kun vestmus-navnet. TDC kan åbenbart ikke se, at jeg har lavet 2 forskellige hjemmesider.

For at slippe udenom problemet, ville jeg helt slette tap-hjemmesiden og begynde forfra. Men det har TDC ingen anvisning til. Åbenbart kan jeg lave 10 eller 20 hjemmesider, hvis jeg har lyst.
Avatar billede leif Seniormester
14. marts 2007 - 21:15 #1
Er det ikke fordi du bruger samme brugernavn og kode til begge sider ?
Avatar billede clha Nybegynder
15. marts 2007 - 16:45 #2
Nej, brugernavne er vestmus og tap-koret, respektive. Passwords er distinktivt forskellige.
Avatar billede clha Nybegynder
15. marts 2007 - 17:12 #3
Jeg er netop ved at finde ud af noget på http://www.sitecenter.dk/velkommen/

men leif må meget gerne undersøge med.
Avatar billede clha Nybegynder
15. marts 2007 - 17:41 #4
Jeg har forsøgt at oprette et tredje websted. Der får jeg at vide, at jeg er i karantæne, fordi jeg skal vente 14 dage fra jeg oprettede tap-koret. Jeg kan ikke huske præcis, hvad dag jeg oprettede tapkor-stedet. Men det er vist ikke 14 dage siden. vestmus har jeg haft i 5 år.

Så jeg må åbenbart vente med at ændre password på tap-stedet, indtil jeg får lov af TDC. Jeg har fundet ud af, hvordan jeg lukker et websted.
Avatar billede clha Nybegynder
17. marts 2007 - 12:55 #5
Problemet er opklaret fra TDC. Af en eller anden grund har jeg 2 12-cifrede TDC brugernumre. Og hver af de 2 hjemmesider har hvert sit 12-cifrede nummer.

leif skal give svar.
Avatar billede leif Seniormester
17. marts 2007 - 13:04 #6
Jeg springer over