Avatar billede dudesicko Novice
14. marts 2007 - 13:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

IP skift hos Tele2

Jeg har ringet til Tele2 for at få dem til at skifte min IP, men det kunne de ikke, jeg havde 2 dynamiske IP, han sagde så at jeg skulle slukke for Modemmet, hive stikket ud af vægen i 30 min, har jeg nu gjort 4 gange altså ca 2½ time senere.
Jeg hat STADIg den samme ip :(

Mit SPM er så er der ikke en måde hvordan jeg kan tvingen et skift, det ser ud til at jeg er mere eller mindre låst med den IP, selvom de siger jeg har 2 Dynamiske, og well ville da mene dynamisk ser det ikke ud til at være meget af her.
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. marts 2007 - 13:37 #1
Det eneste du kan gøre (nu når de ikke vil), er at hive stikket ud og håbe på der er nogen der "tager" din IP.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2007 - 13:56 #2
Det er jo stadig en dynamisk IP, selv om den ikke ændrer sig. Det eneste, det betyder, er at de ikke vil garantere dig, at du har den samme IP - ikke at den ændrer sig hele tiden. Sluk og tag en uges ferie på Hawaii - så kan det være den er ændret når du tænder igen. (Eller med andre ord: vent noget længere end et par timer)
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. marts 2007 - 14:10 #3
Da jeg havde dynamisk ip, havde jeg samme IP (flere år) hele tiden ;o)
Avatar billede dudesicko Novice
14. marts 2007 - 14:21 #4
Baaah, så kan det bedre betale sig for mig at få dem til at lave Fast IP til mig regner jeg så med eller?

Og skal jeg så skifte igen, så få den til dynamisk, eller vil den hvis jeg får Fast ip så være den samme som jeg har nu?
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. marts 2007 - 14:26 #5
Que???
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2007 - 14:37 #6
Det er da muligt du får en ny IP-adresse, ved at bestille en fast IP, men det kan sagtens være du får den samme - det afhænger af hvordan tele2 har skruet tingene sammen.

Jeg kender een sikker måde: skift til en anden udbyder: cybercity, tdc, ...  det tager vel kun et par uger eller 6.
Avatar billede dudesicko Novice
14. marts 2007 - 14:49 #7
HEHE, jo ville gerne skifte, men har ikke lige "tiden" til det :D

Nå men tror jeg så må leve med den IP jeg har nu, og så prøve af og til at slukke for skidtet om natten :)

En eller anden gider smide et svar?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2007 - 14:51 #8
Ingen point til mig, tak.
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. marts 2007 - 14:52 #9
Ellers tak, samler ikke?
Avatar billede dudesicko Novice
14. marts 2007 - 15:02 #10
Ok jeg har fået svar på mit SPM, så skal vel lukke efter mig, så jeg napper pointene igen så jeg kan lukke.

Men tak for hjælpen :)