14. marts 2007 - 13:32Der er
9 kommentarer og 1 løsning
IP skift hos Tele2
Jeg har ringet til Tele2 for at få dem til at skifte min IP, men det kunne de ikke, jeg havde 2 dynamiske IP, han sagde så at jeg skulle slukke for Modemmet, hive stikket ud af vægen i 30 min, har jeg nu gjort 4 gange altså ca 2½ time senere. Jeg hat STADIg den samme ip :(
Mit SPM er så er der ikke en måde hvordan jeg kan tvingen et skift, det ser ud til at jeg er mere eller mindre låst med den IP, selvom de siger jeg har 2 Dynamiske, og well ville da mene dynamisk ser det ikke ud til at være meget af her.
Teknologi, AI og forretning er i centrum på Computerworlds Cloud og AI Festival i København d. 18. og 19. september. Se hele programmet for den store konference om strategisk brug af Cloud og AI på: www.cloud-festival.dk
Det er jo stadig en dynamisk IP, selv om den ikke ændrer sig. Det eneste, det betyder, er at de ikke vil garantere dig, at du har den samme IP - ikke at den ændrer sig hele tiden. Sluk og tag en uges ferie på Hawaii - så kan det være den er ændret når du tænder igen. (Eller med andre ord: vent noget længere end et par timer)
Det er da muligt du får en ny IP-adresse, ved at bestille en fast IP, men det kan sagtens være du får den samme - det afhænger af hvordan tele2 har skruet tingene sammen.
Jeg kender een sikker måde: skift til en anden udbyder: cybercity, tdc, ... det tager vel kun et par uger eller 6.
Ok jeg har fået svar på mit SPM, så skal vel lukke efter mig, så jeg napper pointene igen så jeg kan lukke.
Men tak for hjælpen :)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.