Avatar billede public2 Nybegynder
14. marts 2007 - 08:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsæt fire sider på én side

Hejsa.

Jeg har et dokument der består af en 16-17 sider. Dem skal jeg have læst, men da det ikke er noget endeligt vil jeg ikke bruge mere papir end højst nødvendigt.

Jeg ved at man kan få "presset" fire sider papir ind på én side, et sted i Office Word. Men spørgsmålet er bare hvor. Jeg har som sagt set det før, at der har været flere sider
på én side.

Jeg har også prøvet at kigge i Adobe, for om jeg kunne omrette sådan en pdf fil, der bestod af 4 sider, på én side - men der må jeg give op.

Er der nogle der ved hvor jeg kan vælge sådan en funktion, enten i Office eller Adobe Acrobat?
Jeg har forøvrigt Office 2007, men en guide til Office 2003 ville også være mere end en stor hjælp.

På forhånd tak for jeres tid og hjælp

Mvh
\\Public
14. marts 2007 - 08:15 #1
under udskriv (ctrl+P) kan du vælge at skrive flere sider ud på en side. det er ganske godt til netop det, eller til at skalere A4 til A5
Avatar billede sobr Nybegynder
14. marts 2007 - 08:17 #2
Som jeg skrev i det første spørgsmål du oprettede
Avatar billede public2 Nybegynder
14. marts 2007 - 08:22 #3
Tak for svaret konsulenten...

Det gjorde tricket. Var kommet til at oprette det i en dobbelt tråd, så sobr skrev også det samme i min anden tråd, men derfor skal du da selvfølgelig kvitteres for dit svar alligevel.

Og også tak til dig sobr, igen :-)

Ha' en god dag begge