Avatar billede futurefreak Nybegynder
12. marts 2007 - 23:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Må jeg høre Jeres mening og kommentarer?

Hejsa E brugere ...

Jeg vil høre om I har lyst til at være konstruktive med Jeres ris&ros til www.isore.dk

1 Nemheden på siden - kan et barn på 10-12 år bruge den og finde frem til galleriet?
2 Er siden pædagoisk og tilgænlig?
3 Er det nemt at finde rundt i?
4 Har I forslag til tilføjelser/forbedringer?

På forhånd mange tak for hjælpen.

Vh
Avatar billede popsy Novice
13. marts 2007 - 01:15 #1
1. Sandsynligvis, men den gule farve kombineret med alt det der blinker osv gør alt for distraherende!
2. Nej, den er ikke rolig nok, hvorfor skal alle de ting blinke hele tiden?
3. Nej igen, man bliver distraheret.
4. Fjern de blinkende tingelinger, (og personligt mener jeg den gule er for skarp, der er mange nuancer at vælge imellem!)
Avatar billede futurefreak Nybegynder
13. marts 2007 - 01:21 #2
Popsy >>

Tak for dit input.
Alt det der blinker - dvs. reklamerne ude til højre skal være der - noget skal sponsorerne have ud af det :-)
Den gule farve er klubbens farve ... så den kan ikke ændres.
Definer gerne "blinkende tingelinger".

:-)
Avatar billede popsy Novice
13. marts 2007 - 02:15 #3
Hehe, blinkende tingelinger er et vidt begreb, og det dækkede blandt andet sponsorerne :) At de skal være der forstår jeg så udemærket, men de behøver ikke blinke.
Du havde også en eller anden underlig blinkende radio antenne midt på siden, den er væk nu, det er dejligt.

Jubii stævne 2007 irriterer mig stadig grænseløst, men jeg skal jo ikke se på siden særligt tit.... Tror du ikke måske at effekten med den slags vil være at de faste brugere efterhånden slet ikke ser meddelelsen, akkurat som du sikkert efterhånden er immun overfor almindelige bannerreklamer osv?

Den gule farve kan jeg leve med, og den er da selvf. nødvendig når det nu er farven, men jeg kan ikke helt lide den. Måske mangler der en kontrast, jeg ved det ikke helt.
Avatar billede futurefreak Nybegynder
13. marts 2007 - 02:40 #4
Popsy >>

Du siger reklamerne blinker? Hvordan skal det forstås?
Ja, de "fader" lidt groft ind i hinanden, men jeg er nu heller ikke særlig god til Flash.
Hvad er alternativet?

Mht. Jubii Stævnet reklamen - kan godt se hvad du mener - denne reklame vil forsvinde til sommer. Men der kommer 3-400 mennekser som skal vide hvor og hvodan - derfor denne opmærksomhed på det - gætter på at folk som skal til stævne ikke vil lede i menuen efter links.
Og så er det jo kun på forsiden.
Avatar billede popsy Novice
13. marts 2007 - 11:32 #5
Jamen dine grunde til at sætte reklamerne på er selvfølgelig dine egne, og at de er tungtvejende mht stævnet forstår jeg også godt, men en side kan altså blive for levende.
http://www.rasputin.de/CF/Jugend/ er et godt eksempel :)

At reklamerne blinker betyder at de blinker. De er ikke rolige nok, måske er det dit fade som du selv siger.
17. marts 2007 - 07:30 #6
jeg syntes den er fint..men måske en smule rodet...