Avatar billede Jes Lauritsen Nybegynder
12. marts 2007 - 17:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ikke tilstrækkelige adgangsrettigheder

Jeg har gemt et worddokument og har efterfølgende et problem ved åbning af filen, idet jeg får følgende fejlmeddelelse: Dokumentet kan ikke åbnes. Brugeren har ikke tilstrækkelige adgangsrettigheder".

Jeg har ved en fejl gemt dokumentet som en skabelon (.dot), men det kan ikke være årsagen. Der er kun én bruger oprettet på computeren (med administratorrettigheder) - filen er ikke skrivebeskyttet, men den kan hverken kopieres, omdøbes, flyttes eller lignende.

En kollega har en teori om, at den være blevet "låst" fordi den er forsøgt flyttet, mens den var åben.

Filen er en 7 siders rapport, som jeg skal bruge i forbindelse med mit arbejde, så det er meget vigtigt, at jeg får adgang til den igen. HJÆLP :-)
Avatar billede hcma Novice
12. marts 2007 - 17:59 #1
Avatar billede Jes Lauritsen Nybegynder
12. marts 2007 - 20:05 #2
Tak for hjælpen, hcma. Du har fortjent de 100 point - jeg er bare i tvivl om, hvorledes, at du får dem tildelt
mvh/jes
Avatar billede hcma Novice
12. marts 2007 - 20:11 #3
først skal jeg komme med et svar - og der gør jeg nu  ;o)

du kan acceptere mit svar ved at hoppe helt ned til venstre -> marker mit havn i boksen dernede og så trykke på accepter.
Avatar billede hcma Novice
12. marts 2007 - 20:14 #4
Velkommen til eksperten.dk
du bør læse denne side vedr. eksperten.dk  http://expfaq.dk/
og særligt dette punkt: http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

og så lige til orientering:  et svar = mulig løsning/løsningen  :o)
Avatar billede hcma Novice
12. marts 2007 - 21:27 #5
takker for point  :o)