Avatar billede webudvikleren Nybegynder
11. marts 2007 - 17:36 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Mit internet er utroligt langsomt.

Hej, her i huset har vi 4mbit internet. Og siden i dag, har internettet været utroligt langsomt - og det er det stadig. Siderne kan ikke vises, og henter kun med 9,7kbit i sekundet. Jeg har prøvet at genstarte computeren, pille routeren fra og hive internettet ud og ind igen. Det er stadig det samme.

Det tog mig 10 minutter at komme herind på eksperten.

Min onkel som bor 100 meter fra mig har det samme internet (TDC), og hans det er normalt. Hvad kan dette skyldes?
Avatar billede leif Seniormester
11. marts 2007 - 17:45 #1
Har du snakket med TDC om det er fejl hos dem ?

Fordi det virker hos din onkel er ikke ens betydende at det virker hos dig !
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
11. marts 2007 - 19:04 #2
Genstart alt dit TDC udstyr, kan være at det er det der skal til :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
11. marts 2007 - 19:05 #3
Modem og det hele.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2007 - 19:23 #4
det kan også skyldes spyware osv..?
Prøv at slette alle filer i temp internet temp, og cookies mappen.!
Kør evt. spybot el. adaware el. lign. program, og et regclean program.
Derefter check om dit netkort står til fuld-duplex.. i enhedshåndtering.
Har du flere firewall´s..??.. 1 er nok..O)
Anti virus programmer sløver også forbindelsen helt vildt. Prøv at disable dem(det kun nødvendigt med 1), og gå så ind på E igen, og se om det har hjulpet..?
Avatar billede challenge Praktikant
11. marts 2007 - 19:27 #5
Har du en torrent-tracker kørende? Torrent-trackers klipper meget af hastigheden af, også selvom du ikke downloader.
11. marts 2007 - 20:18 #6
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)
17. marts 2007 - 22:08 #7
???
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
01. april 2007 - 22:05 #8
Kast et svar - det var TDC der fortalte der blev lukket en masse trafik ud herfra.
Avatar billede leif Seniormester
01. april 2007 - 22:08 #9
Svar
01. april 2007 - 22:12 #10
... men var/er den trafik fra DIN PC ???
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
02. april 2007 - 20:19 #11
Har min egen webserver jo - men tror bare det er TDC der ikke kunne finde svar på hvor problemet lå, så gav de den dårlige forklaring. Fordi min webserver og dens sider får ikke ret mange besøgende, så de er bare fulde af... :)

Men DR1 - smid lige svar :)
02. april 2007 - 20:25 #12
Ping...

(Deles med andre?)
Avatar billede leif Seniormester
02. april 2007 - 20:40 #13
webudvikleren -> Har du en SMTP server kørende kan den være blevet misbrugt ! (Teori)