Avatar billede hygta Nybegynder
09. marts 2007 - 12:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

inline html

Det er muligt det her er meget simpelt :)
Her goes..

Jeg vil gerne have en inline side på min asp .net side.
Efter hvad jeg kan se er det ikke anderledes end det normalt
er i html. Jeg kan bruge en iframe og sætte src til den adresse jeg
gerne vil vise, Men jeg vil ikke vise en seperat side i min iframe. Jeg vil gerne genere siden i min iframe på den side jeg arbejder med.

Noget i stil med:

<html>
<body>

<iframe src="
  <html>
  <body>
    Hello in my iframe
  </body>
  </html>
">

</body>
</html>

Hvis der findes noget helt simpelt HTML som mit eksempel vil det være det bedste. Men er der noget i ASP .NET der kan bruges i stedet vil det også være fint.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. marts 2007 - 13:19 #1
Der skal du nok bruge JavaScript.. Dvs, Hverken HTML eller ASP.NET, men JavaScript..

Dit eksempel virker overhovedet ikke, da "src" kræver en sti/filnavn..

Jeg ved at man kan åbne en tom popup, og putte HTML kode i popup'en via JavaScript..
Om man kan det samme med Iframe, ved jeg ikke..

Flyt dit spørgsmål til JavaScript kategorien..

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

JavaScript kategorien: http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/
Avatar billede mochr Nybegynder
09. marts 2007 - 13:22 #2
Forstår ikke helt hvad du mener...

Men du kan kigge på MasterPage.(hvis altså det er det du søger)
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. marts 2007 - 13:31 #3
Hvad er det der gør, at du ikke bare kan sætte en

<div>
... din html her
</div>

Mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. marts 2007 - 13:32 #4
Hvis du sidder med vs - kan du bare trække et Panel ind - og bygge det op du skal bruge der.
Mvh
Avatar billede hygta Nybegynder
09. marts 2007 - 13:39 #5
Jeg vil oprette noget i JavaScript kategorien..
Tak for hjælpen alle sammen