Avatar billede thomasmyg Nybegynder
08. marts 2007 - 17:07 Der er 1 løsning

fra sikker til ikke-sikker side.

Jeg kan ikke huske hvor det er man slå fra om man vil advares når man går fra en sikker side til en ikke-sikker side.

Er det under Internetindstillinger > Sikkerhed > Brugerdefineret niveau... eller er det under Internetindstillinger > Advanceret > Sikkerhed.

Håber der er en der kan hjælpe mig.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
14. marts 2007 - 22:20 #1
det var ikke meget hjælp man kunne finde her. Lukker spørgsmål