Avatar billede ymze Nybegynder
08. marts 2007 - 16:10 Der er 4 kommentarer

Blæsere slukker og cpu slukker

ved ikke helt om det er den rette kategori.

Jeg har lige fået et nyt bundkort fra asrock. hvor jeg så har skiftet alle min hardware fra min anden over på. men jeg har det problem at under spil slukker min pc bare uden varsel. det er blæsere og cpu(har ikke lige kigget på grafik kort)der slukker,men der er stadig lys i pc'en, mu og tastertur.
Avatar billede nima Nybegynder
08. marts 2007 - 18:49 #1
Har du set hvad temperaturen af din CPU når op på når din maskine får noget at lave? Det tyder på at det er sikkerhedsmekanismen på CPU'en der får din computer til at slukke. Når CPU'en bliver tilstrækkelig varm, slår CPU'en automatisk fra, for ikke at skade sig selv og de andre komponenter i maskinen.
Avatar billede ymze Nybegynder
08. marts 2007 - 21:00 #2
hey

ja den står konstant på 56 grader.
Avatar billede ymze Nybegynder
08. marts 2007 - 23:57 #3
SRy opdagede lige ar den stod på noget forkert
den står nu på 49 grader cencius.
Avatar billede nima Nybegynder
24. marts 2007 - 18:08 #4
Måske skulle du også prøve og køre noget RAM-test på dine RAM..