Avatar billede mistah Nybegynder
08. marts 2007 - 11:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Systeminformations "overlay" på desktoppen

Hej

På min arbejdsplads har de en funktion på desktoppen der på skrivebordet, viser computerens IP, Navn, MAC addr og andre mere eller mindre interresante oplysninger.

Hvad kaldes en sådanne applikation og findes der software der kan håndtere dynamiske informationer, til eks. min laptop som jeg til tider tager med mig rundt omkring, der kunne det være rart at computerens hardware og div. selvvalgte oplysninger altid var tilgængelige på desktoppen.

100 point til den proffesor der er hurtigst på aftrækkeren

(ps, det skal selfølgelig være freeware uden snavs)
Avatar billede mistah Nybegynder
08. marts 2007 - 12:35 #2
mange tak