Avatar billede websam Nybegynder
08. marts 2007 - 08:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adresselinie i IE6.0

Hejsa,

Kan jeg ikke sætte IE 6.0 til at slette alle besøgte sider i adresselinien hver gang pc genstartes eller browseren lukkes ned ?

/Websam
Avatar billede websam Nybegynder
08. marts 2007 - 08:25 #1
Det eneste jeg umiddelbart kan finde er Functioner > Internetinstillinger > Ryd oversigt og så sætte den til at gemme i 0 dage, men der må da være mulighed for at slette dem hvergang browseren lukkes ?

/Websam
Avatar billede websam Nybegynder
14. marts 2007 - 09:10 #2
Lukker