Avatar billede ceetara Nybegynder
07. marts 2007 - 21:39 Der er 4 kommentarer

Flash banner ønskes lavet

Hej

Jeg vil høre om der er nogen flash hajer som kan hjælpe med et flash banner på 140x350...... jeg er villig til at ofre lidt penge på det.

c
Avatar billede skovge Novice
09. marts 2007 - 07:25 #1
Jeg er da frisk på at kigge på opgaven.

Send mig lidt mere info om det på webmail(a)icube.dk
Avatar billede ceetara Nybegynder
10. marts 2007 - 21:25 #2
hej skov

tak for din kommentar... jeg har forsøgt at skrive til dig, men får en mail error tilbage... er det din rigtige mail adresse...?

ceetara
Avatar billede skovge Novice
10. marts 2007 - 21:35 #3
Ja - webmail(a)icube.dk - du skal selvfølgelig erstatte (a) med @
Avatar billede ceetara Nybegynder
10. marts 2007 - 21:45 #4
jeps... men det havde jeg gennemskuet.. men jeg prøver da bare igen en gang...

ciao