Avatar billede Rune Sommer Mester
06. marts 2007 - 23:02 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Er Internet explorer v6.0 udgået af produktion

Jeg har lige re-installeret mine svigerforældres virkeligt gamle computer med Win98SE. De prøvede XP, men det var bare ikke ligesom det, de var vant til..... *suk*

Jeg ved, at Microsoft Update-hjemmesiden ikke længere supporter windows 98 - overhovedet. Men jeg vil gerne have installeret Internet Explorer v6.0 (plus evt. service packs dertil) på denne her windows 98 maskine, men ved ikke hvor jeg nu kan få dem fra.

IE7.0 kan ikke installeret på Win98 af mærkelige årsager, så jeg er tvunget til v5.0, men så gerne at den blev opgraderet til v6.0

Har du nogen idé om hvordan jeg kan få installeret Internet Explorer v6.0 på denne her maskine uden brug af Windows Update?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. marts 2007 - 23:12 #1
Avatar billede ierikk Nybegynder
06. marts 2007 - 23:13 #2
06. marts 2007 - 23:27 #3
... øhhh - hvorfor vil/kan/må du ikke bruge WindowsUpdate ?
Avatar billede Rune Sommer Mester
06. marts 2007 - 23:36 #4
dr1 - MS fjernede AL support til Win98 - jeg mener det var sidste år. Dvs. du kan ikke opdatere din win98 længere, du kan ikke noget som helst længere på windows update hjemmesiden, når du bruger Win98 OS.

Dog er det kun noget jeg synes at mene at have hørt for noget tid siden....Men hvertfald fik jeg ikke lov til noget som helst - og fik fejlmeddelelser hver eneste gang jeg var inde på windows update hjemmesiden.
Avatar billede Rune Sommer Mester
06. marts 2007 - 23:44 #5
Jerikk - giv også gerne et svar. Så får i 50pt. hver da linkene jo er lige gode og kun 40 sekunders mellemrum mellem jeres posts :-)
06. marts 2007 - 23:55 #6
... nu er det noooooget tid siden at jeg har haft en "jomfrulig" Wintendo'98 i fingrene... mht WindowsUpdate & Win'98 havde jeg indtryk af at det kun var evt. NYE opdateringer som der ikke ville komme...

Det vil jeg lige verificere selv en af dagene... også til min egen info...
Avatar billede ierikk Nybegynder
07. marts 2007 - 09:09 #7
OK