Avatar billede redhack Nybegynder
03. marts 2007 - 22:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lave en række billeder om til flash?

Jeg har en række billeder som jeg gerne vil have lavet om til et flash slideshow hvor den fader mellem billederne hvert 5 sek. Er der nogen som kan lave det til mig? Jeg har prøvet diverse programmer på nettet, men har ikke kunnet finde nogle gratis programmer som kunne gøre det. Det er vigtigt at den oprindelige opløsning stadig passer. Hvis man kan lave det i et gif format så er det også fint, men jeg tror ikke at det ser helt så godt ud?

Link til billederne: http://www.ps3fan.dk/Header.rar
Avatar billede stone Forsker
04. marts 2007 - 07:48 #1
Avatar billede redhack Nybegynder
04. marts 2007 - 09:37 #2
Kom med et svar og du skal få point. Hvis du gider vil du så ikke lige have en udgave hvor der går lidt længere tid mellem hvert fade? Det kan dog godt bruges som det er.
Avatar billede stone Forsker
04. marts 2007 - 10:11 #3
Her er den zipped fil:

http://www.victor-cykler.dk/header.zip

I den zippede fil har jeg taget *.html filen selvom du nok ikke skal bruge den.

Jeg har ændret tiden lidt mellem billederne.
Avatar billede redhack Nybegynder
26. marts 2007 - 16:39 #4
Hey Stone. Jeg har først fået taget flash animationen i brug nu, og kan se at der er en hvis pixel i højre side som ikke bør være det. (Se. www.ps3fan.dk). Kan du rette dette? Så skal du nok få 100 point. :)
Avatar billede stone Forsker
26. marts 2007 - 18:54 #5
redhack...jeg har kigget på source filen og der er ingen hvid kant....er det ikke fordi du ikke har trukket den sammen med den anden så baggrunden er synlig?

Jeg kan se du har valgt den tilstødende som bg, og her kan problemet være...

normalt laver man det hele i flash og ikke kobler en baggrund til......

hvis du vil ændre det kan du give mig den nøjagtige størrelse på din banner og jeg laver den om så du ikke behøver at koble flash med en baggrund.
Avatar billede redhack Nybegynder
26. marts 2007 - 20:26 #6
Det er faktisk slet ikke mig som har lavet det design. Jeg har betalt en fyr for at lave det, så føler mig faktisk lidt røvrendt for du har naturligvis ret. :D Han sagde bare at der var den hvide kant i flash filen, men det passer ikke..

Humm... Vil du prøve at lave den 1024 bred så er du fantastisk. :)
Avatar billede stone Forsker
26. marts 2007 - 23:06 #7
Her er den rettede flash

alle billeder har jeg ændret til størrelse 1024 x 219

nu da hele banneren er flash kan den bedre skaleres og tilpasses i designet, håber det løser problemet ellers siger du bare til....

http://www.victor-cykler.dk/header1.zip
Avatar billede redhack Nybegynder
27. marts 2007 - 18:55 #8
Helt perfekt. Hvordan kan jeg give dig point? Skal jeg oprette et nyt spørgsmål?
Avatar billede stone Forsker
27. marts 2007 - 20:27 #9
hej

du opretter et nyt spørgsmål hvor du linker til dette spærgsmål.
Avatar billede stone Forsker
30. marts 2007 - 13:47 #10
Ham du har til at rette i dit webdesign skulle lige tjekke den banner jeg har lavet, den er sat for langt ud i højre side....