Avatar billede Jørgen Iversen Nybegynder
02. marts 2007 - 13:27 Der er 11 kommentarer

internetshortcuts på skrivebordet

Jeg har oprettet en shortcut på skrivebordet. Når jeg så dobbelklikker på den kommer den bare op med en fejlmedellelse om
at "windows kan ikke finde http://****.dk/ Kontrollerer at du har skrevet navnet rigtigt osv"
Er der nogen der lige ved hvor det "flueben" sidder som jeg garanteret skal sætte/fjerne
Hilsener JIVE
Avatar billede robotten Praktikant
02. marts 2007 - 14:12 #1
Har du copy/pastet adressen ind i genvejen, eller skrevet den manuelt?
Avatar billede Jørgen Iversen Nybegynder
02. marts 2007 - 14:22 #2
Jeg var inde på siden - højreklik og opret genvej - som så bliver anbragt på skrivebordet. Jeg har en anden maskine hvor denne metode fungerer fint, men det gør den ikke på denne maskine
hilsener jive
Avatar billede robotten Praktikant
02. marts 2007 - 14:29 #3
Ok, det burde jo virke.
Avatar billede Jørgen Iversen Nybegynder
02. marts 2007 - 14:37 #4
Ja det burde virke, men gør det desværre ikke på denne PC'er
sååååå det må være et "flueben" / indstilling et eller andet sted i Internet Explorer
Avatar billede trav4u2 Novice
02. marts 2007 - 16:50 #5
Prøv træk-og-slip med højre museknap istedet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2007 - 20:33 #6
Hvilken side er der tale om???
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:17 #7
?
Avatar billede robotten Praktikant
18. marts 2007 - 09:34 #8
:(
Avatar billede robotten Praktikant
19. april 2007 - 08:42 #9
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2007 - 13:16 #10
Endnu en som bruger en mailadresse til eksperten der aldrig tjekkes....
Avatar billede robotten Praktikant
19. april 2007 - 13:27 #11
trist..