Avatar billede hkprofil Forsker
28. februar 2007 - 11:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af fladskærm/monitor

Da jeg har et mindre synshandicap vil jeg gerne udskifte min alm. skærm 15" til en større fladskærm/monitor, måske 20-22". Samtidig forestiller jeg mig, at der også kan spares på el-regningen. Men hvad skal jeg være opmærksom på, og hvilke data er vigtige at kende? Kan nogen hjælpe med anbefalinger? Jeg arbejder meget med foto/hjemmeside.
Avatar billede huset Praktikant
28. februar 2007 - 11:44 #1
www.flatpanels.dk har et super godt koncept til at finde en optimal skærm. Hertil er godt forum.
Avatar billede huset Praktikant
03. marts 2007 - 08:30 #2
Fået tid til at smide feedback?
Avatar billede hkprofil Forsker
03. marts 2007 - 09:32 #3
det var et rigtig godt link, jeg har bare ikke fået tid til at læse det igennem, men jeg syntes du skal sende "svar" så jeg kan "afregne". TAK
Avatar billede huset Praktikant
09. marts 2007 - 08:23 #4
Svar smidt
Avatar billede hkprofil Forsker
28. marts 2007 - 12:05 #5
Kan man stille et tillægsspørgmål, selv om man har givet point?

Jeg læser i omtalte guide, at jeg helst skal undgå "Teknologi: TN" når jeg skal arbejde med foto - er det en forældet mening, eller er der nogen der har en kommentar til det? Jeg har nemlig utrolig svært ved at finde en passende Monitor, men da Samsung 204B kunne være en mulighed, men som bygger på TN-teknologi er jeg meget i tvivl.