Avatar billede dcheng Novice
27. februar 2007 - 19:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tvinge den til kune at vise EN bestemt URL

Hej Ekspterter

Er der nogle som ved hvordan man kan tvinge en browser til kun at kunne vise en hjemmeside samt alle dens undersider / filer...

Altså ALLE andre hjemmesider må ikke vises..
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2007 - 20:04 #1
fjerne adresse linien, og køre med en fast start adresse.
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2007 - 20:47 #2
screem_brille >> Lyder effektivt;o)

Winproxy - opret en liste over de sider man må besøge.
http://www.ositis.com/

eller måske
http://phoenixlabs.org/pg2/

eller måske
http://www.petri.co.il/block_web_browsing_with_ipsec.htm
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2007 - 21:14 #3
qawi tro mig jeg kan sagtens sætte det op så du intet kan gøre.
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2007 - 21:29 #4
screem_brille >> Det kan du nok ikke nej, men så en uviden computer bruger ikke kan gøre noget (måske ja).

men det er også underordnet. Det du skrev i dit første indlæg er ikke effektivt på nogen måde.. det kan du ikke slippe uden om og det var det jeg kommenterede!
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2007 - 21:41 #5
qawi det kan jeg da bestemt, men vi kan da godt lave en test af det ?

alene er ovenståede ikke effektivt nej, men ved brug af lokal politik er det ekstremt effektivt.
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2007 - 21:44 #6
screem_brille >> ja men forklar spørger hvordan det sættes op så han kan bruge dit indlæg til noget;)
Avatar billede dcheng Novice
28. februar 2007 - 16:20 #7
Der findes nogle 3. parts programmer som kan gøre det, men det jeg søger er en integreret mulighed i windows verdenen, jeg tænker naturligvis i GPO baner...
Avatar billede dcheng Novice
28. februar 2007 - 16:21 #8
Registrerings fix i databasen... eller noget andet smart!
Avatar billede screem_brille Novice
28. februar 2007 - 16:31 #9
GPO kan ;).

der er dog en del der skal sættes, så kan ikke lige remse dem op nu, men kan godt lave en howto senere i aften/nat, så imorgen har du løsningen ;)