Avatar billede bubbaa Nybegynder
26. februar 2007 - 15:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

oplader til kamera

Jeg har ledt forgæves efter en oplader til et digital kamera. Opladeren er blevet væk.

Det er et baze DS-4331 4.2 Mega Pixels.
Det bruger en 5v 3A oplader, med et lidt firkantet stik.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede bubbaa Nybegynder
27. februar 2007 - 12:22 #2
Den havde jeg også kigget lidt på. Men der står ds-4331 som et premier kamera. Kan man regne med at det er det samme? Kan desværre ikke se så meget på billedet.
Avatar billede robotten Praktikant
27. februar 2007 - 12:43 #3
Jeg kan ikke finde andet på det, ikke engang fabrikant eller lignende. Så kan ikke gøre mere herfra.
Men spm. er også, om det kan betale sig at gøre mere, for et kamera af denne type.
En universal oplade rkan jo heller ikke gære det, da de har runde stik.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
27. februar 2007 - 12:56 #4
Du kom desværre frem til det samme som mig. Håbede du kunne fortælle mig at baze var blevet overtaget af et andet firma, eller noget i den retning.

Tak for hjælpen. Jeg prøver at bestille den oplader.
Avatar billede robotten Praktikant
27. februar 2007 - 15:07 #5
Evt. lige prøve at ringe og høre forhandleren inden?