Avatar billede macolzen Nybegynder
25. februar 2007 - 15:46 Der er 2 kommentarer

Manglende Lyd / Vista

Jeg har nyligt indkøbt en computer med Vista styresystem.
Da jeg installerede mit Logitech Webcamere - Kuickcam. fosvandt al lyd fra min computer.
Alt på computeren er tjekket og fejlfindingen siger at der intet er galt - men der er stadig imgen lyd.
Hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede frulangben Nybegynder
06. marts 2007 - 16:09 #1
Du skal bare vide du er ikke den enste der har det problem....jeg er lige så desperat som du på det spørgsmål
Avatar billede frulangben Nybegynder
06. marts 2007 - 17:32 #2
Hej Igen
Jeg har fundet ud af det....
Jeg har også rodet med det her i 14 dage og med 2 cameraer
Jeg gik ind i lydikonet nederst til højre.. Højre klik og vælg lyde..Vælg fanebladet
afspildning.....Deaktiver den der hedder Realtek Digital Output....og Aktiver den der hedder Højtalere istedet for.....så skulle det hele virke..!! ;o))
Det virkede for mig alt mit lyd virker nu.
Held og lykke