Avatar billede madse Nybegynder
25. februar 2007 - 15:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Drejet 90 grader

Hej

Jeg har et problem med min skærm - det hele er drejet 90 grader, så jeg skal have mit hovede på skrå for at se "normalt" på skærmen.. Hvordan får jeg min skærm til at vise 'normalt' igen??

Er der en option i windows så jeg kan få min skærm tilbage til normal igen??

//madse
Avatar billede kenp Novice
25. februar 2007 - 15:32 #1
ja du skal ind i egenskaber for din skærm, der burde du kunne Dreje den tilbage.
Avatar billede zandman Nybegynder
25. februar 2007 - 15:33 #2
Hvis du har en nvidia driver installeret så mener jeg du kan rotere skærmen via menuen i proceslinien.
Avatar billede madse Nybegynder
25. februar 2007 - 15:55 #3
zandman skriv et svar
Avatar billede zandman Nybegynder
25. februar 2007 - 15:57 #4
Ok. Takker for point. Har selv Nvidia med en masse funktioner der er ret unødvendige. :)
Avatar billede madse Nybegynder
25. februar 2007 - 15:59 #5
hehe - mange tak for den hurtige hjælp