Avatar billede carstengp Nybegynder
25. februar 2007 - 14:12 Der er 1 løsning

Vil ikke køre flash

You need the latest Flash Player and JavaScript enabled to view this content.

Den besked får jeg også selv om jeg installerer flash.

Jeg har installeret IE7 hvor problemet opstod. Nu har jeg fjernet IE7 og kører på den gamle IE6, men problemet er der stadig.

Nogen der ved hvad der er i vejen.

Har resat avanceret i internetindstillinger og sikkerhedsniveauer, antivirus og firewall er IKKE problemet.
Har desuden prøvet med og uden java/JavaVM installeret.

XP pro m. alle opdateringer installeret
Avatar billede carstengp Nybegynder
25. februar 2007 - 15:33 #1
..