Avatar billede moejensen Nybegynder
24. februar 2007 - 11:18 Der er 1 løsning

Genopret standard IIS på windows 2003 server 64 bit

Jeg har en Windows 2003 Server 64 bit der kører Exchange 2007. I forbindelse med at jeg legede med at sætte IIS'en i 32 bit mode, for at jeg kunne se om det hjalp på at jeg ikke kunne få min mySQL connector til atvirke.

Uheldigvis fjernede det alle mine ASPI (eller hvad de nu hedder) referancer og grupper til dll filer der skulle til for at køre OWA fra Exchange.

Kan jeg gendanne IIS'en som den var uden at skulle reinstallere hele pivtøjet?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
24. februar 2007 - 12:02 #1
Du vil aldrig fpr mysql-connector til at virke, understøtter ikke 64-bit. Du skal nedgradere til 32-bit OS.

Men det nemmeste er at tage backup af indstillingerne ved at højre klikke på websites og vælge save conf.
derefter reinst. iis og importer conf. igen.