Avatar billede fcand Nybegynder
23. februar 2007 - 11:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af Logo

Hey..
Har lavet et logo til en hundeadfærdsskole, og ville hører om nogle af jer har forbedringer eller anden konstruktiv kritik??? Ris eller Ros??? Bring it!!!

URL til Logo: www.afcdesign.dk/hasflogo.jpg
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
23. februar 2007 - 11:58 #1
Ser nice ud.. rigtig fedt lavet..
Men hvad med lidt baggrunds ikon af en art? feks så der kommer en smule farve i baggrunden.. Bare en ide :)
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2007 - 12:02 #2
Ja det er et rigtig flot logo, lækkert lavet, jeg har bare tre ting.

Hvordan ser det ud i sort hvid, fx. hvis det printes og hvad hvis det fx. skal bruges som mindre, kan man stadig godt se hvad det er selvom det kommer ned i 50x50 pixel eller lign. du har nemlig mange detaljer på og det skal efter min mening kunne bruges til det hele.

Den anden ting egentlig bare om hvad hunden skal udstråle, jeg ved ikke så meget om de her adfærdsskoler, men jeg synes hunden virker meget legesyg og sådan glad  i logoet og det er fint nok, men hvis adfærd handler om lydighed så skal den måske være mere ja hvad skal man sige seriøs, altså som om den har adlydt en kommando eller lign.

Håber det giver lidt mening.
Avatar billede fcand Nybegynder
23. februar 2007 - 12:02 #3
Logoet skal bruges på en hjemmeside så der kommer automatisk noget baggrund ind og der bliver lagt skygge på også... men det lyder godt at det falder i smag :)
Avatar billede fcand Nybegynder
23. februar 2007 - 12:07 #4
spacemaninc >> jeg har prøvet at booste logoet ned i den størrelse det skal have på hjemmesiden som bliver den mindste størrelse det skal bruges i og det kan stadig godt ses hvad det er, selvfølgelig kommer alle detaljerne ikke med, men det skal også kunne bruges på brevpapir og lign. så derfor er det detaljeret.. jeg har prøvet at lave det greyscale, og jeg synes stadig det virker, det ændre ikke så meget i kontrasterne, så det virker også... En adfærdsskole handler selvfølgelig om lydighed, men det er ikke sådan noget dressur, hvor hunden skal være en "robot" - så det gør ingenting at den ser gld ud, det skal også være indbydende og virke som om det er sjovt at komme med sin hund :)
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2007 - 12:31 #5
Jamen så er logoet som det skal være hvis det kan det.
Det var godt lige at få det på plads med adfærd og dressur, så synes jeg faktisk at logoets udtryk passer fint.
Avatar billede fcand Nybegynder
23. februar 2007 - 18:36 #6
Takker for jeres kommentarer og svar, lukker ned igen :)