Avatar billede thecokeguy Nybegynder
22. februar 2007 - 15:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Http get request

Hej...

Kan jeg på nogen måde i en HTTP GET request specificere, at jeg kun ønsker at modtage message-body (altså kun den efterspurgte fil uden head).

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede arne_v Ekspert
22. februar 2007 - 16:31 #1
nej
Avatar billede thecokeguy Nybegynder
22. februar 2007 - 16:47 #2
Er der så en måde hvorpå jeg kan se hvor meget af det sendte der er head, altså størrelsesmæssigt. Eller en anden måde at identificere hvornår message-body sendes?

Egentlig er jeg bare interesseret i hvilken del af det modtagede jeg kan gemme som en fil.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. februar 2007 - 17:11 #3
snakker vi HTTP headere og body eller HTML HEAD og BODY tags

hvis HTTP saa er headere og body adskilt af "\r\n\r\n"
Avatar billede thecokeguy Nybegynder
22. februar 2007 - 20:34 #4
Det er HTTP... Hvordan finder jeg den placering i en stream (Delphi TMemoryStream)?
Avatar billede arne_v Ekspert
22. februar 2007 - 20:50 #5
kan man bruge Pos funktionen paa en TMemoryStream ?
Avatar billede thecokeguy Nybegynder
12. marts 2007 - 19:13 #6
Det ser ikke sådan ud...
Avatar billede arne_v Ekspert
14. marts 2007 - 02:26 #7
hm - kan man ikke få en String ud af en TMemoryStream ?
Avatar billede thecokeguy Nybegynder
14. april 2007 - 16:40 #8
Jo... nu ser det ud til at virke... takker... poster du lige et svar?
Avatar billede arne_v Ekspert
15. april 2007 - 04:30 #9
kommer her