Avatar billede niva Nybegynder
20. februar 2007 - 22:28 Der er 5 kommentarer

Kunde til kunde eller customer to customer program

Jeg har tanker om at arbejde med en kunde-til-kunde - som er også kaldt C2C (customer to customer)- internet shop. Kan nogen oplyse om sådan et program findes på markedet, eller man skal til et programmering firma for at skrædersye sådan en program.
Avatar billede groop Nybegynder
20. februar 2007 - 22:46 #1
Når du skriver C2C er det så et auktionssystem du har i tankerne?
Avatar billede niva Nybegynder
21. februar 2007 - 16:40 #2
Både og. C2C ligner auktionssystem fordi køber finde bestemte varer af sælger på webside. Men det er anderledes fordi der er fast pris på sælgers arikler. Man skal bare kontakte sælgeren. Selvfølgelig  skal der betales en fast beløb til websiden.
Avatar billede groop Nybegynder
21. februar 2007 - 22:25 #3
Ok - Så nærmere Den Blå Avis. Du bliver nok nødt til, at få et firma til at udvikle det. Du kan også prøve at kontakte nogle der har en præudviklet webshop og høre om de vil være i stand til at tilføje de dele du mener der mangler. Derved undgår du at det hele skal udvikles fra bunden af. Det er et forsøg værd men ikke uden ulemper.
Avatar billede niva Nybegynder
22. februar 2007 - 11:54 #4
Tak for inputtet. Mener du at ulempen ved webshop+ er at det ikke vil være så smidigt som man har udviklet det fra bunden. Eller der er noget andet du tænke på andet end pris.
Avatar billede groop Nybegynder
22. februar 2007 - 23:55 #5
Præcis. Hvis systemet udvikles fra bunden af har man fuld kontrol over systemets fundament.