Avatar billede dennism Nybegynder
17. februar 2007 - 11:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Modem: internet uden abonnement?

Vi skal i dag forære en bærbar i guldbryllupsgave. Det er til to ældre mennesker, som vi gerne vil have på internettet. Er det muligt, via det modem der sidder i computeren, at logge på internettet uden at have et internet abonnement? Jeg mener, at tdc engang havde et nummer man kunne ringe til og så betalte man over telefonregningen istedet for at have et specifik internetabonnement.

Håber der er en, som kan hjælpe os.
Avatar billede peet-49 Novice
17. februar 2007 - 11:27 #1
Du skal have brugernavn/adgangskode til et abbonoment, så svaret er nej.
Avatar billede dennism Nybegynder
17. februar 2007 - 11:36 #2
Det nægter jeg at tro på ;) Heh..
Avatar billede leif Seniormester
17. februar 2007 - 11:43 #3
Der var engang i de gode gamle dage ! Nu er Modem puljerne jo på vej væk så jeg vil tro at de har lukket for det trick !

Men hvad med at spørge TDC ? :-)
Avatar billede dennism Nybegynder
17. februar 2007 - 12:03 #4
TDC siger, at man ikke kan - men har ikke altid lige meget fidus til deres supportere! :)
Avatar billede leif Seniormester
17. februar 2007 - 12:34 #5
Men hvorfor ikke bare oprette: http://tdc.dk/publish.php?id=6237
Avatar billede peet-49 Novice
17. februar 2007 - 14:23 #6
Om du tror det eller ej, ændrer ikke fakta.
Avatar billede peet-49 Novice
05. marts 2007 - 18:01 #7
Med brugernavn/adgangskode betaler du også kun for de minutter, du er på