Avatar billede Trez Seniormester
16. februar 2007 - 13:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rengøring af fladskærm

Hejsa,

kæresten har en fladfætter som hendes eks har givet hende, men han glemte lige at fortælle hende hvordan hun rengøre den.

Jeg har aldrig selv rodet med fladskærme før så jeg ved ikke hvad der er bedst.

Ved man ikke må bruge alm. skærmrens osv, men hvad bruger man så?
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2007 - 13:32 #1
skærmrens må du godt bruge, det er sprit og lignende man ikek må bruge (der kan være stoffer i der gør plastikken mat i overfladen), det billigste er en fnugfri klud hårdt opvredet emd en smule sulfo i, det har vi brugt på radio / tv værkstederne i mange mange år, og det er aldrig gået galt)
Avatar billede Trez Seniormester
16. februar 2007 - 13:55 #2
takker :)
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2007 - 14:04 #3
det var så lidt.